30.8.14

關西一路發 2 - Day 7

整個旅程的後半部..來一張晨光景色
食完早餐後, 今日要離䦕加賀温泉和逗留了六日的石川縣, 乘坐特急列車去京都府,來一個"中西合壁"  (如有興趣者可 Click 隔離的 中部行 III)

不過, 呢程的車資係要硬食既,因為之前既北陸 Area pass已經用完
呢一日係全日本最熱的一天, 超過 38 度, 整個月台都係滾既!!!
兩個多小時的車程, 雷鳥在駛過芦原溫泉, 福井, 敦賀, 經近江塩冿轉入湖西缐, 橫越秀麗的滋賀縣琵琶湖
 
到了目的地, 我們經行人隧道前往八条口的京阪京都酒店,亦是我們首次係車站另一邊踏足
房間和札幌的差不多, 三人房都算大

相隔唔夠六個月, 我們再次來到呢度  :P (詳情可click 隔離的 "神京.追雪" ), 點解? 查實係唔憂要 "實踐" 當年對吳生的承諾 (之二)
打卡時段 - 今次唔係小弟
先到旅客中心換左張 JR Kansai Wide Area pas先, (佢地個三種Pass 只差山陽個隻未用過)
跟著上十一樓食拉麵
一字咁排的沾麵
 
食完野, 當然唔少得去Yodobashi 
由吳生的表情睇, 三個字: 大滿足!!!
之後 又去到半年前仍是工地的Porta  地下街, 有人雙眼發光..
 
  
如是者行到夜晚, 係呢度食 (呢間野係不日可能係香港出現, 因為大X 樂同佢地個集團最近達成合作恊定)
 
返到酒店, 吳生急不及待咁試下佢既戰利品 XD

Day 7 完 (比較Straight forward)





沒有留言:

張貼留言